Gunilla, alias PixelCat
2017-01-04 @ 23:23:06
URL: http://bildtrix.se

Här verkar ju allt det tekniska vara i sin ordning inför året. (Personligen finner jag det störande med all reklam, men det är ju du som bestämmer.)
Så det är bara att fotografera på, lycka till!
/Gunilla, alias PixelCat, admin

Svar: Tack Gunilla för kollen av bloggen! Håller med dig om att reklamen stör. Det har blivit mer sen jag startade bloggen, tyvärr. Möjligen går det att komma undan om man väljer en betaltjänst -- jag har faktiskt tänkt kolla upp det, och det var bra att få en påminnelse. /Rinna-Ranna
rinnaranna.blogg.se

Andréa Claesson
2017-01-05 @ 14:11:31
URL: http://andrea365foto.blogspot.se/

Härligt ljus i bilden :)

Svar: Tack Andréa!
rinnaranna.blogg.se

Eva%20svensson
2017-01-07 @ 10:22:38

Så vacker patina.

Svar: Tack Eva!
rinnaranna.blogg.se

Eva
2017-01-07 @ 10:23:57

Vad konstigt det blev i den övre...provar igen någon procentsats?? ingen aning...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rinnaranna.blogg.se

Mitt bidrag till fotoutmaningen 365foton.se

RSS 2.0