Tema 125 I någon annans skor (bild 93 av 366)

 
Kalmar fotomaraton i lördags var det fjärde temat Hipster, så det var bara att försöka anlägga hipsterns perspektiv på tillvaron. Eftersom man inte fick redigera bilderna och jag var lite orolig över hur färgbilderna skulle funka tillsammans i serien, tog jag varje motiv både i färg, svartvitt och sepia. (Efter viss vånda valde jag att lämna in alla åtta teman i sepia. Var lite rädd för att det skulle uppfattas som ett billigt trick för att hålla samman serien, men jag hamnade i topp 15 så jag kom undan med det.)
 
Här är den bästa bilden i varje färgvariant (samtliga lätt redigerade; i fotoutmaningen råder inget redigeringsförbud!). Jag tog bilderna på ett mycket hipstrigt hipsterhak som även lockade andra deltagare.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rinnaranna.blogg.se

Mitt bidrag till fotoutmaningen 365foton.se

RSS 2.0